/ Vardag /

God jul på er

 
God jul på er, hoppas ni får en underbar och mysig jul! Om en stund åker vi iväg till min farfar för att fira julafton med mina kusiner vilket ska bli supermysigt. Vi ska kolla Kalle anka, äta julbord och såklart blir det julklappsutdelning på kvällen. Så nu måste jag börja fixa mig så att vi kan åka snart. 
#1 / / Linn Strömberg:

Så fint hår! god jul <3

Svar: Tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#2 / / Linnéa:

God jul på dig med 😊

#3 / / Yasmin:

God jul fina du! <3

#4 / / sandra:

god jul :)

#5 / / Alice:

Låter som en mysig julafton!
God Jul!

#6 / / Yohanna af Skovde:

God jul! :)

#7 / / Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

God jul! :)

#8 / / Emelie Pahlin:

Hoppas du hade en underbar julafton! :)

Svar: Desamma! :)
Elsa Henriksson

#9 / / Tilda:

Hoppas du hade en jättebra jul!

Svar: Desamma! :)
Elsa Henriksson

#10 / / Lanas modeblogg:

Du har så himla fint hår, är det din naturliga hårfärg?

Svar: Tack så himla mycket! Ja det är det, jag har aldrig gjort någonting med mitt hår :)
Elsa Henriksson