/ Tips / Vardag /

L O V E I T

 
love it
 
 
Klicka på bilden så ser du var allt är ifrån
Lite klädinspo såhär på kvällen, nä men seriöst vill ha allt på bilden så himla mycket. Väldigt simple men ändå sjukt snyggt tycker jag iallfall.
#1 / / ♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: ellerhur! :)
Elsa Henriksson

#2 / / ebba:

åh så fint! ska köpa någon sån bh idag, så himla fina ju :)

kram

Svar: ja ellerhur, sjukt fina :)kram
Elsa Henriksson

#3 / / amanda:

vad snyggt :D

Svar: Ja ellerhur är det! :)
Elsa Henriksson

#4 / / Julia:

så snyggt :)

Svar: Visst är det :)
Elsa Henriksson

#5 / / Ida Lindborg ♡:

ååh fint!

Sv: Tack fina du! kramar ♡

#6 / / Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Tack så mycket :) Men det tror jag du lätt skulle kunna klara av!

#7 / / Life of Johanna:

Fina kläder :)

#8 / / Julia Svensson ♥:

sv: Åh tack så jätte mycket vad glad jag blir!♥ Kramar

#9 / / maja söderberg:

supersnyggt :)

#10 / / Prietha:

Vill köpa precis allt där! Älskar grått och svart haha, superfin header btw :)

Svar: Ja ellerhur jag med!! :) tack så mycket fina du
Elsa Henriksson

#11 / / My Fredblad:

Sjukt snyggt! men du verkar inte vara så mycket för färger? ;)

Svar: Nä inte just i denna outfiten, fast jag brukar faktiskt inte ha så mycket färg haha :)
Elsa Henriksson

#12 / / Viktoria Eriksson:

snygga saker! :)

#13 / / Beatrice Johansson:

Så fint:)

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

#14 / / Caroline:

Så mkt fint! :)

#15 / / ebba:

så snyggt :D

#16 / / linda:

super fint!:D

Svar: ellerhur är det :)
Elsa Henriksson

#17 / / Flisan:

Snyggt :)

Svar: Ja ellerhur :)
Elsa Henriksson