/ Om mig / Vardag /

5 snabba

 
Jag har aldrig färgat eller slingat mitt hår
 
Jag är verkligen en sista minuten människa, gör allt in i sista minuten
 
Jag kollar på för mycket serier
 
Jag verkligen älskar sommaren, är så mycket gladare då
 
Jag hatar att läsa, tror aldrig jag har läst ut en bok faktiskt
#1 / / ami:

Trots det är ditt hår bedårande :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Elsa Henriksson

#2 / / Hemma Hos Felicia:

haha, jag kollar också en massa serier. Ibland vet jag inte alls vilken jag ska se! :)
Och så fint hår du har! :)

Svar: Älskar att kolla serier, åh tack så mycket :)
Elsa Henriksson

#3 / / milina.blogg.se:

galet fint hår!
Var gärna med och tävla om att bli Veckans blogg! :)

Svar: tack finis :)
Elsa Henriksson

#4 / / Fanny:

Åh gud vad ljuvligt hår du har!

Svar: Tack så sjukt mycket :)
Elsa Henriksson