/ Vardag /

Lördagsfrukost

 
Nu har jag ätit lite frukost och ska lägga mig i min säng igen och kolla på några avsnitt av one tree hill, sen idag har jag inga planer så det blir väl bara att ta det lugnt.
#1 / / marina:

Ser riktigt gott ut. :)

Svar: det va gott :)
Elsa Henriksson

#2 / / sannas rum:

Yummy yummy :)

#3 / / Linnea :

Svar: Tack så jätte mycket!
Idag ska jag bara lata mig eftersom jag blivit förkyld!
Haft en bra start på helgen då? :)
Kram

Svar: aw e också förkyld, krya på dej :)
Elsa Henriksson

#4 / / ♫♪ sandra:

gott!

#5 / / Penny:

Åh så gott det ser ut.....
Du har en såå fiin blogg, skulle du vara interesserad av ett bloglovinbyte? :)

Svar: ja jag följer dej nu! :)
Elsa Henriksson

#6 / / Silvia:

Superfin blogg tjejen. Checka gärna in på min blogg det vore så snällt, kramis :D

#7 / / Anonym:

gott det ser ut att vara

#8 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

Mums