/

skratt , jordgubbar , sommar

ikväll så är mina föräldrar borta hos några gäster men jag och Oscar (min bror) e hemma och då bjöd han hit lite kompisar så jag sitter här inne i mamma och pappas rum och tittar på tv. Sen kom en av hans kompisar in och frågade om jag ville komma ut och äta lite jordgubbar med dom så jag satte mej och det va riktigt mysigt där ute , och det skrattades mycket också. Fast sen så stack jag in på mamma och pappas rum igen så dom kunde fortsätta att sitta och prata tilsammans. Dom e tre killar och tre tjejer så här e ganska många men jag känner ju alla och dom e jätte snälla , så det gör ju inget att dom e här. Men mamma och pappa kommer inte hem förrän klockan 12- 1 kanske. Så jag får väl sitta här och blogga lite ikväll.
En bild på mig och min underbara kusin Julia !
 
 
 
Puss och kram Elsa
#1 / / Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Svar: awww tack :D Lycka till med nya bloggen!

Svar: Tack så jätte mycket , Ha en fortsatt bra kväll :D <3
Elsa Henriksson